maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

twins

Publicerad 2011-03-31 17:39:20 i big brother,

det hände en hel del i huset igår. men de personer som finns i huset är ju vuxna, så dom blev ju inte så jätterädda åt allting. men rodney och gurkan tog iallafall priset för att vara mest rädda. tyvärr såg jag inte allt som hände, orkade inte se mer efter 00:00. men om ni går in på bigbrothers hemsida så kan ni se en massa som hände igår. även annies utbrott hon fick, slog i väggen så hennes knogar blödde och fick en varning av bb. läs mer om detta på deras hemsida, ni som nu är intresserade.

snodde bilderna ifrån http://bbelva.blogg.se/ som bara skriver om bb.
ikväll väntas fest i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela