maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

to much information

Publicerad 2011-04-01 00:08:29 i big brother,

nu när min kamera har varit ute i det vilda så har min blogg fått leva på det som både intresserar er och mig en del, alltså big brother. men nu är josse hemma, och det är min kamera också! så det blir mer outfits osv . känner att det blivit lite mycket bb på sistonde. men det händer så himla mycket roligt nu för tiden som jag bara måste sprida vidare.

idag hade dem perukfest. killarna blev till tjejer och tvärt om. riktigt roligt att se. dock hann jag inte se så mycket för jag begav mig till lund med familjen för ett besök på max, hemmakväll och för att hämta upp josse. vilket vi räkna att vi skulle vara hemma innan 10. men såklart skulle josses buss gå sönder så vi nästan sov en stund i bilen. med andra ord så kom vi nyss hem. 





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-02 14:16:17

Uppdateraaaaaaa! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela