maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

svar på tal!

Publicerad 2011-03-08 20:29:05 i outfit's!,

Marcus om hunken:
Vrf är muskler så viktigt på killar? Förstår mig inte på resonemanget.

jag vet faktiskt inte, det är något som gör en kille mycket manligare. eftersom det är något som är typiskt killar, enligt mig. det är precis som när ni säger vad ni tycker är snyggast på oss tjejer. varför är det just så? kan vi då undra. jag tycker det är snyggast med muskulösa killar helt enkelt. men med det säger jag inte att alla andra är fula. jag kan även tycka att killar som inte har allt för mycket muskler är snygga. men jag skulle ändå föredra dem mest.

kanske inte riktigt var ett glasklart svar. men detta är mina tankar och åsikter om det :)

jag idag!





Kommentarer

Postat av: hey

Publicerad 2011-03-10 23:51:51

Ååååh vad mysig tröja och snygga ringar! Och vem gillar bara inte hunkar? GGGrrrrr....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela