maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

svar på tal!

Publicerad 2011-03-13 22:44:21 i Allmänt,

sonja - "What if I told you it was all meant to be":
var ska du gå någonstans och är du helt säker på ditt val? :)

jag vet inte än var jag ska gå eftersom jag inte har fått besked om jag har kommit än. men jag har valt frisör på polhem. det har gungat fram och tillbaka mellan LBS och frisör. men sen kom jag fram till att det är bara just nu som jag älskar att fota, det är nog inget jag vill jobba med sen. men frisör skulle verkligen varit jätteroligt. fast intagningspoängen är vääldigt höga, så jag har ingen aning om hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela