maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

rolling stones

Publicerad 2011-03-24 18:40:59 i Allmänt,

plugg,plugg och åter plugg. jag har so prov imorgon, är inte så jättemycket jag behöver träna till, men jag är så okoncentrerad att jag inte får in det i huvudet. jag skulle just nu kunna göra vad som helst för att få helg. mest för att efter att ha fått 2 h so på fredagar istället för hk så har det blivit den mest plågsamma dagen på veckan..

älskar denna videon. älskar speciellt hans leende vid 0:43-0:47 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela