maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

party like it's 2012

Publicerad 2011-03-05 21:33:46 i Allmänt,

heejsan på er! igår kunde jag inte göra något inlägg pga att jag hade brottom från att jag kom hem till att vi stack på fest. erica och lovisa kom till mig innan och så fixa vi oss lite tillsammans. festen rusade iväg och vi hade verkligen jätteroligt. var egentligen tänkt att vi skulle stanna där över natten, men att ha 40 pers där,när nästan alla ska sova över betyder att man kanske riskerar att få sova på golvet haha. så vid ett fick vi skjuts hem av david, sen slocknade vi direkt!

varning för suddiga bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela