maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

party

Publicerad 2011-03-27 23:15:37 i big brother,

fullt ös i bb huset just nu. de har fest precis som varje gång efter söndagens livesändning. dem har fått in en massa dricka plus så har de fått en bubbelpool som alla just nu inviger. rodney fick i uppdrag att ha en vit vecka för att han fått för många varningar från bb, om vad vet jag inte riktigt. en vit vecka menas med att han inte får dricka någon alkohol alls på hela veckan, isåfall blir han nominerad. och den regeln bröt han efter 10 min haha. så nu vet vi en som är nominerad till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela