maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

panto 3

Publicerad 2011-03-17 18:59:31 i Allmänt,

mitt hår har så länge jag kan minnas, varit kort. för jag har alltid plattat det så himla mycket. men det är först nu för ett tag sen som jag insett att det är därför det aldrig vuxit. så nu har jag försökt att tagga ner med plattången och fönen, så nu har en del faktiskt sagt till mig att mitt hår har blivit långt. vilket jag tycker är jätteroligt att höra. jag har även tagit panto 3, som ska hjälpa att få vackrare hår. fast jag är sämst på att märka om sånt ger effekt, men eftersom dom kostar 250 kr, så tror jag att de är ganska bra.

så tips till er som har klyvna toppar, risigt hår eller som tycker att deras hår inte växer. försökt att använda plattång, locktång osv så lite som möjligt. men när ni väl använder det, så ta också värmeskydd & glansdroppar. och speciellt torrschampo istället för att duscha håret så mycket.  sov aldrig med blött hår och borsta heller inte det när de är blött. använd mycket inpackningar!

fest i bb nu, jag återkommer med rolig info :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela