maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

one in a million

Publicerad 2011-03-27 12:28:04 i Allmänt,

min helg i korta drag:

i fredags var det tjejkväll at saras crib. vi spela en del spel och bara hade det otroligt roligt. så tack tjejer för kvällen,natten & morgonen där på. i lördags städa jag för fullt och fixa mig då jag skulle få lite killbesök. oscar kom hit och vi hade det också jätteroligt. mer än så har inte hänt!

nu ska jag avsluta filmen jag började se igår, the back up plan.

jag är usel på att ta bilder när jag gör saker, glömmer det totalt. och nu har josse tagit med min kamera till sälen, så ni får nöja er med gamla bilder tills torsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela