maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

oh no I didn't

Publicerad 2011-03-22 17:57:21 i Allmänt,

jag bär på en sak som hände i onsdags. haha eller det är faktiskt en ganska rolig sak. jag, eva och olivia besökte nog varenda liten bit av höör just den kvällen. vi gick bokstavligen genom eld och vatten,typ. och det slutade med ett besök på ica då vi köpte vars en burk barnmat. såg det som en rolig grej och var tvungen att testa. don't worry, det är inget jag ska börja äta dagligen.

haha kan ni tänka er hur mycket man kan proppa ner i en sådan burk? det fanns tropiska frukter till kalopps, nudlar, korvstroganoff och en massa annat. efter att ha pepprat det lite så var det tillräckligt gott för att jag skulle kunna få i mig det. måste kanske testa en med bär också, hehe..

har ni testat det någon gång?

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-03-22 18:31:56

SV: okejokej, men vi kan ju kommentera så ofta vi kan typ och kika in hos varandra ist? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela