maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

np imorgon

Publicerad 2011-03-15 20:31:57 i outfit's!,

laddar just nu upp inför np som vi har imorgon, i fysik. jag är en aning nervös, men känner ändå att det säkert kommer att gå bra. för övrigt så har jag varit ute och sprungit idag, riktigt härligt. ska börja med det nu och jag måste träna upp kroppen till sommaren.

jag måste fråga ang. big brother. jag är ett alldeles för stort fan av det och skulle kunna skriva hur mycket som helst om det. men det får ni helt enkelt avgöra. så den stora frågan är, hur mycket vill ni att jag ska skriva om bb? många inlägg om dagen, ett bara?  fick inte mycket svar förra gången jag frågade, så jag skulle vara vääldigt tacksam om ni kunde hjälpa mig lite. jag är helt lost..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-15 20:49:55

skriv på så mycket du bara kan om det maddi, haah nej men programmet är grymt så kul o läsa om! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-15 21:18:39

jaa det tycker jag med! programmet är riktigt kul att läsa om och jag hinner inte alltid gå in och kolla så det hade uppskattats :)

Postat av: josse

Publicerad 2011-03-16 10:06:37

den bilden är jättesnygg som du tagit på din outfit, fortsätt ta dom så :)

Postat av: viktoria :)

Publicerad 2011-03-16 20:28:04

FORTSÄTT SKRIV OM BB! :-D / VICKAN <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela