maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nööjd

Publicerad 2011-03-03 19:20:14 i Allmänt,

min dag har gått snabbt, fast den har inte riktigt varit som jag ville. menmen, vad ska man göra :)! hann bara fixa min ena tand idag, det tog 40 minuter,så det får fortsätta någon annan dag . men dem fixade den som varit värst iallafall. jag tyckte att det blev helt okej, bättre än förr!

jag och josse har agerat kockar nu i köket väldigt länge. jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men det är någon riktigt gott. outfit och dukning kommer senare på bild, haha ;)

efter! fick tyvärr ingen på hur det blev innan, försökte men det blev inga bra.
kan berätta att den var sneare och mer missfärgad innan, precis som den vänstra tanden på bilden är.
(det är den som inte är fixad) så där kan ni också jämföra lite ! ser ut som jag har fläskläpp och allt vad det nu är haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela