maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

never say never

Publicerad 2011-03-24 14:44:14 i Allmänt,

kan garanterat säga att detta har varit den bästa filmen jag har sett. kan ju bero på att jag är ett så pass stort fan som jag är. jag ska försöka hålla mig kortfattat, jag vet hur jobbigt det är när man skriver alldeles för mycket!

det var då en dokumentär typ. om hans uppväxt, hur han blev känd, hans uppträdanden och speicellt om när han uppträdde på Madison Square Garden i NY. där alla de stora kändisarna har uppträtt,tex michael jackson. de trodde dock det var omöjligt för honom att uppträdda på en sån stor arena, men det visade sig att biljetterna tog slut på 22 min. och det är så sjuukt stort! det var i 3D så det var grymt bra och bilden var superbra den också. det höga ljudet som finns på bion som kom när han uppträdde,magiskt! ett måste är att se den, bio som dvd.
find out what's possible if you never give up!

slänger snart upp en snygg video på honom. haha sen får det nog bli nog, jag har ännu mera bieber fever nu. men ska hålla i hatten så det inte blir alldeles för mycket. vet att inte alla gillar honom, ni kanske inte gör det. köpte en ring och örhängen igår, plus en massa godis som är över.



Kommentarer

Postat av: sara madsen

Publicerad 2011-03-24 18:47:58

du är så söt maddee!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela