maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

måste läsas!

Publicerad 2011-03-30 16:44:35 i big brother,

Under onsdagskvällen kommer våra deltagare erbjudas mys med popcorn och en komedifilm. Men en överraskning väntar..

Efter bara 15 minuter med komedifilm byter vi rulle. Istället sätter vi igång skräckfilmen The Ring, och därefter är kvällens skräckafton inledd. The Grudge kommer också att skrämma upp deltagarna under kvällen. Tio personer kommer under denna tiden gå in i resten av Big Brother-huset och placera ut massor med skräckprylar. Larver lite här och där, fingrar i smöret, blod i duschen och andra äckligheter. Utplaceringen kommer man att kunna se på våra webbkameror. Sedan följer en natt i skräckens tecken. Bland annat kommer två minst sagt läskiga tvillingar att hälsa på i huset

haha detta får man bara inte missa.  & just nu håller dem på med något som jag inte riktigt förstår, de är olika familjer som spelar olika roller. här är en bild på martin och katerina. martin spelar en son till katerina och simon, katerina spelar kille och är tillsammans med simon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela