maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

It's my time and I'm ready so

Publicerad 2011-03-18 19:34:12 i big brother,

det är så underbart med fredagar då man inser att man har hela helgen framför sig. hela gänget här hemma var nyss och hyrde filmer. jag,josse, hey och hägneryd hyrde en skräck. It's alive tror jag att den heter, om jag inte minns fel.

det händer inte så mycket i bb just nu, och har heller inte hänt så mycket under dagen. kan nog bero på den galna festen dom hade i går. de byggde iallafall en snögubbe innan och hade snöbollskrig. en äkta big brother snögubbe, som dom säger.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-03-19 10:11:41

Hej !

Allt bra ?



Just nu så har du chansen att vinna en fantastisk inredningspryl från Dingelboden.se.

Här finns underbar shabby chic.stil bla.

Vad du vill vinna avgör du själv, berätta bara vad du önskar vinna här:



http://moonzanna.se/2011/march/vinn-valfri-inredning-fran-dingelbodense.html#comment



Så är du med i tävlingen =)

Kram & Lycka till !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela