maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

i'm overboard

Publicerad 2011-03-21 22:36:26 i Allmänt,

I’m overboard and I need your love. Pull me up.
I cant swim on my own. Its to much.
Feels like I’m drowning without your love. So throw yourself out to me
My life saver

en utav hans finaste låtar, och på onsdag blir det Never Say Never. är beredd på att få helt annan iställning på honom efteråt. på ett bra sätt! kommer ihåg förra året innan sommarlovet då bella sa att efter sommarlovet skulle jag inte gilla honom längre. men det gör jag fortfarande. once a belieber, always a belieber ♥

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-03-22 11:26:05

Hej, jag tänkte att vi kanske kunde följa varandra på bloglovin? fin blogg förresten! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela