maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hunken

Publicerad 2011-03-07 17:52:10 i Allmänt,

vad skulle jag gjort utan bb 24/7? sitter för tillfället och dreglar över den nya hunken, patrik. har försökt print screena honom och nu gick det äntligen. även om han inte är medveten om att han filmas så är han så sjukt snyggt. ellerhur? haha vet inte hur jag låter, drömmer mig alldeles för långt bort med en 33 åring... fast han ser 10 år yngre!

nu blir det käk följt av plugg!

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2011-03-08 12:59:33

Du har rätt maddiii, han och Martin... MUMS!!!!

Postat av: Marcus

Publicerad 2011-03-08 13:18:42

Vrf är muskler så viktigt på killar? Förstår mig inte på resonemanget..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela