maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hiss eller diss?

Publicerad 2011-03-14 16:01:57 i big brother,

vet inte om någon här är intresserad av big brother, om inte så får ni säga till. för jag tänkte att jag kan snacka om det då och då, men blir ju inte så roligt om ni tycker att det är störande.

de har iallafall sjukhustema denna veckan. och dem har nyss haft sjukdomsroulette. de fick snurra på ett hjul och se vilken sjukdom dom fick. haha det ser verkligen jätteroligt ut. 

Rodney
fick ryggskott och måste krypa fram hela veckan med knäskydd
Martin fick demens och benskörhet, han skall inte minnas något, får endast gå med rullator och klappa på en katt som inte finns.
Peter fick tvångshandlingar och måste räkna till en viss siffra (44) så fort han skall dricka något och gå baklänges och slå 3 gånger på allt av metall.
Sara fick benbrott och får endast gå med kryckor och ha bandage på benet.
Annie fick stelopererade ben o inkontinens och måste ha en blöja utanpå kläderna samt spjälade.
Simon får stelopererat ben och en stelopererad arm.
Christian fick skallskadad och måste ha stöd för nacken.
Katerina blev blind och får ögonskydd.
Sonia fick fetma och måste ha en dräkt på sig.
Niklas fick trafikolycksoffer och måste ha bandage, plåste och dropp.
Patrik fick tics och stelopererad arm.
Vanessa fick gulsot och brutna tummar



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-14 18:33:48

jag tycker det är en hiss, älskar big brother!!

Postat av: lovisa :D

Publicerad 2011-03-14 19:01:24

hahah fy vad kuuul :D

HISSSS madde :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela