maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bb time

Publicerad 2011-03-15 14:50:18 i big brother,

Larmet går. När ett larm hörs måste alla patienter oavsett sjukdom så snabbt som möjligt gå ut på utegården, den som kommer sist kommet att tvångsomhändertas av sjukhuset från helvetet som är en riktigt vidrig plats. Flera av dem kommer hamna på detta sjukhus så småningom, larmet kommer gå när dem minst anar det.

Larmet har nu gått två gånger, först fick katerina åka in till sjukhuset och sen peter.
deras första uppgift:  Överleva sjukhusmaten

Det är stora nedskärningar i sjukvården.
Detta drabbar maten och även den begränsade personalstyrkan på den här avdelningen.

deras första uppdrag är att äta upp ALLT som läkaren serverar dem.
Gör dem inte detta får det stora konsekvenser för de andra inne i huset då deras misslyckande innebär att de inte får in sin vanliga matranson


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela