maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

all the right moves

Publicerad 2011-03-30 15:42:50 i Allmänt,

nu sitter jag vid min kära systers dator som jag inte gjort på åratal, så jag har inviget denna med några cambilder. min cam.. ja vad kan jag säga, den är nog den sämsta man kan ha. och min kära kamera är fortfarande på besök uppe i sälen med josse och hela det gänget. jag är inte alls avundsjuk..

nu ska jag ta mig något smarrigt att äta eftersom min mage har stora matproblem. den kan aldrig riktigt bli mätt. sen ska jag se om jag kan bjuda på några roasters ifrån bb. jäävligt grymma tycker jag! ni som inte förstår, ni får helt enkelt stå ut ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela