maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Ain't no sunshine when he's gone

Publicerad 2011-03-19 14:41:58 i Allmänt,

måste lämna min mobil på lagning som jag gjort 205164 ggr tidigare. så jag la nyss över alla bilder från mobilen till datorn. såg då några bilder i från thailand, år 2009 då vi var där. blir så sugen på att åka utomlands nu och bli riktigt brun. men jag får vänta till malta!

här kommer tre gigantiska bilder, trodde först dem skulle bli jättesmå men nejnej!
alla är tagna i från balkongen


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-20 01:38:46

saknar det!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela