maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

packat och klart

Publicerad 2011-06-14 23:27:43 i Allmänt,

nu har jag packat klart, men lägger mig inte på ett tag. vi ska nämligen inte iväg förrens 4 imorgon, så kan få lite sovmorgon tycker jag. det är inte så pirrigt än så länge, men det kommer. vi sticker till stockholm imorgon och sover där, sen åker vi på torsdag morgon till malta. jippii!

jag har inte hunnit fota det jag köpte eftersom jag har varit tvungen att hinna tvätta allt till resan, men jag har iaf på mig ett av de linnena jag köpte på bilden under. en blå pösig,som är väldigt urringad vid ärmarna, jätteskön. handla massa färgglada kläder, snyggt när man är brun! nej nu ska jag kolla lite tv tror jag, vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-06-15 00:42:27

ha så trevligt i malta :)

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-06-15 10:05:48

Mina underbara tjejer.Ha det så jättebra på er resa till Malta. Take care! Moffe hälsar.

Postat av: pappi o mammi

Publicerad 2011-06-15 22:38:34

ÄLSKAR ER!!!!!

Ha en UNDERBAR resa..

Det e ni värda...

Postat av: Natalie - it's all about attitude

Publicerad 2011-06-22 00:26:31

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela