maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

i'll always remember you

Publicerad 2011-06-10 17:13:49 i Allmänt,





det räcker inte riktigt för mig att bara säga hejdå och sen gå vidare. vad gäller alla nior! jag har minnen för livet, jag har roliga samt tråkiga stunder som jag saknar. jag kommer sakna carolinas tråkiga lektioner, sandras alla läxor, mias youtube klipp, catarinas helt ointressanta prat om molekyler och anas läskiga prat och lektioner. och så mycket mer!

och att inte prata om alla kompisar! vissa lär jag hålla kontakten med länge, andra tappar jag kontakten med nu. 7 år på sätofta, 3 år i högstadiet. tre roliga men jobbiga år. var tog allt vägen? kommer ihåg första dagen på sätofta, och jag minns även lära känna dagen så skaarpt, ifrån 6an. klart att jag vill träffa nya vänner, men är jag verkligen redo för det nu? jag höll mig nästan hela dagen utan att fälla en tår, tills jag skulle säga hejdå till lärarna.. det gick inte längre! och att gå ut ifrån högstadiet för allra sista gången. men allt jag kan göra är att tacka alla så extremt mycket för att de har gjort dessa tre åren till dem bästa! ♥

fin låt, och texten stämmer så extremt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela