maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mycket att hinna med

Publicerad 2011-06-14 12:16:13 i Allmänt,

jag är såå stressad just nu. känner att min uppdatering ligger nere på botten just nu, och så ska jag iväg i tre veckor nu. ni får stå ut kära ni! kanske kan prega in ett inlägg ifrån malta! men nu ska jag iallafall fixa mig och sen sticker jag och josse in till byn för att ta foto, behövs till resan tydligen. sen kommer vicky och så ska jag packa. måste hinna med mycket så blir tyvärr inte så mycket bloggning. men jag ska försöka så gott jag kan!

nu måste jag fixa mig. bjuder på en bild vi tog när vi skulle shoppa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela