maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lugn torsdag

Publicerad 2011-06-02 15:52:43 i Allmänt,

det blir en lugn torsdag för mig idag, kanske laddar vi ner någon film och ser ikväll. blir iallafall en hemmakväll bara. jag var på student igår då det var saras bror som gick ut. om tre år är det vi, längtar redan haha! blir även en student på onsdag, hos min kusin! :)

det händer faktiskt rätt mycket i bigbrother huset tycker jag. de kommer in gamla uppdrag då och då som de har haft under deras tid i huset. kanske visar något klipp senare! de har även fått hålla tal om varför de andra inte är värdiga vinnare haha. bb ville nog att stämmningen skulle ändras men det tycker jag inte att den har!

visar lite bilder ifrån spexfotot, tog de ifrån vickys fb!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela