maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fullt upp

Publicerad 2011-06-09 16:11:15 i Allmänt,

nu när solen har varit framme den senaste tiden så har jag inte lyckats hålla mig inne, så ni får ursäkta min dåliga uppdatering. men idag regnar det och vi är lediga, så vad vore bättre än ett inlägg just nu?

i tisdags hade vi volleyboll turnering och bal, både var riktigt skoj! jag snor självklart bilder senare ifrån fb, men jag tog någon innan vi stack till balen iallafall som jag bjuder på så länge!

förresten, jag har hittat en del bloggar ifrån bb- deltagarna, tex sonia, roza, nicky, vanessa osv. så säg till om ni vill ha dem, så spännande att läsa. lite gossip bjuder vissa också på, som saker de gjorde i huset som vi inte fick se eller veta! :)




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-09 20:42:37

så fin du var på balen! :)

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-06-09 21:11:15

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

Postat av: sara madsen

Publicerad 2011-06-09 22:32:04

fina madde!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela