maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

en dag i bilder

Publicerad 2011-06-06 20:27:45 i outfit's!,

tre nya bilder jag har tagit som i stort sett visar det mesta jag har gjort i helgen. tog en runda in till höör i lördags med josse och käka pizza. sen har jag badat en massa och varit med vicky! vi såg bb finalen igår, jag brydde mig inte så mycket om vem som vann, gillade alla lika mycket! men jag trodde absolut inte att martin skulle komma trea.  och nu är det hela över, vad ska jag göra om dagarna? haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela