maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

avslutning!

Publicerad 2011-06-10 13:59:36 i Allmänt,

ska skriva av mig lite mera senare om hur tacksam jag är som har gått med så underbart folk i 7 år, vissa i 3! men just nu ska jag bara säga att vi har sommarlov, och det är såå skönt! 10 veckor ledigt, eller är det bara 9? hur som helst så är det många dagar. och det är malta om 5, så nice. 

                               nygråten madde, så ser lite sliten ut haha!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-10 23:29:41

oj, vilka härliga betyg! :D

Postat av: pappi o mammi

Publicerad 2011-06-11 09:36:39

Sicken duktig dotter vi har...

Var har hon fått detta ifrån...? :))



Vi e så STOLTA.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela