maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

alla mina tankar går till norge

Publicerad 2011-07-27 00:01:59 i Allmänt,

jag finner inga ord för det som har hänt i norge! så många oskyldiga människor som nu är borta för absolut ingen nytta alls. vad var meningen med det hela? jag förstår mig inte på människor som honom. hur kunde han göra något så hemskt? alla sörjer just nu. men jag kan inte föreställa mig hur alla föräldrar känner, som har förlorat deras barn, kan inte föreställa mig hur hemskt detta är för dem! och jag säger som många andra har sagt, tycker det är respektlöst att de visar bilder på kropparna, på de döda.

här har jag en video på en kille som dansar som heter Isam! han är en av de som omkom, han var på ön för att uppträda/dansa. men slutade med att han blev skjuten. under finns en annan video, som antagligen hans nära och kära har gjort! ♥



Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-07-27 23:28:51

Var rädda om varandra! Massor av kramar. Love you!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela