maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

new in

Publicerad 2011-07-23 19:37:40 i Allmänt,

jag chillar lite på rummet och kollar igenom lite filmer. finns en film som jag jätte gärna vill se men den gick inte att ladda ner. Chain letter tror jag den hette, en skräckis. får överleva med de tråkiga jag har! tycker det är svårt att hitta bra skräckfilmer nu för tiden, många som är overkliga vilket jag inte gillar så mycket.

de har en massa rea på hm nu, så kika in där! jag klickade hem dessa två snyggingar! klänningen passar utmärkt till turkiet. och det är tröjan på första bilden som jag också klickat hem, inte shortsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela