maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

good times

Publicerad 2011-07-14 17:52:20 i Allmänt,

har haft en jätterolig kväll/natt hemma hos sara, med henne och lovisa. sara bjöd på tre rätters middag igår vilket var riktigt gott. nästa gång är det min tur, vi får väll se vad den kvällen erbjuder senare! =)

ikväll blir det att bara ta det lugnt, kanske glo en film som jag även gjort de senaste dagarna haha! men finns inte så mycket annat att göra när vädret är som det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela