maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sungarden sea world resort & spa

Publicerad 2011-07-16 21:47:03 i Allmänt,

den 14 augusti smäller det. jag och josse tar flyget när en söndag, sen kommer mamma,pappa och amanda på onsdag.vi stannar där i en vecka, sen åker jag och josse hem igen. de andra stannar ytterligare en vecka. så vi får klara första veckan i skolan själva! 

jag längtar riktigt mycket, och hotellet är så himla fint! en massa sol och bad i en vecka, precis innan skolan början.
 



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-17 12:29:19

skit ,fy vad fint :)! säkert härligare än malta också ^^

Postat av: Hey

Publicerad 2011-07-19 21:30:59

Faaaaaaeeen vad mysigt!!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela