maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

saras halv åtta hos mig

Publicerad 2011-07-16 19:31:29 i Allmänt,

det har varit en underbar lördag so far. vädret har varit på topp, och att vakna upp med oscar bredvid mig gjorde bara dagen ännu bättre. ikväll kommer baby mama 20:00 på tv3 och dream girls 19:30 på tv4+. kanske sitter bänkad framför tvn ett tag nu. tur dock att jag har bärbar dator så jag kan uppdatera mycket mer under tiden. 

tänkte lägga upp tre bilder ifrån den fina middagen sara ordnade, fick dock bara bild på dukningen. men bara det säger hur god maten var! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela