maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

namnsdag!

Publicerad 2011-07-22 17:53:54 i Allmänt,

hej kära ni! jag är hemma lite tidigare ifrån åhus. det är vi alla utom sofi! det regnade så mycket igår att hela vårt tält blev genomblött. så det gick inte att sova där med! och jag har glömt min kamera hos sara så kan inte ladda upp några bilder. jag har laddat ner några filmer som vi ska se ikväll som vi får hoppas är bra.

och just det, idag är det min namnsdag. grattis till mig! :)


Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-07-22 20:04:59

Grattis Grattis ropar vi från Ön!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela