maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lugn hemmakväll!

Publicerad 2011-07-12 18:42:00 i Allmänt,

jag har gjort så mycket de senaste dagarna så att idag tänker jag bara vara hemma och kolla film. göra en inpackning som jag egentligen skulle gjort direkt efter jag kom hem från malta, men det har jag inte hunnit. behöver en rejäl uppfräschning känner jag!

förresten, har jag berättat att jag och josse gjorde fiskspa i malta? det var jätte läskigt i början men sen var det väldigt skönt. ska se om jag kan få lite bilder på det ifrån andra, själv tog jag inga bilder. tror jag har lagt in någon bild på det tidigare, men det var inte våra fötter där. fötterna blir faktiskt jättelena! :)

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2011-07-12 19:29:06

fin blogg!



hur är det? :)

Postat av: matilda

Publicerad 2011-07-13 12:08:55

sv: härligt! det är bra med mig :)

Postat av: Jossäääh

Publicerad 2011-07-15 10:41:01

Duuuuuuuu är så jäkla vacker Maddäähhhh!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela