maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I'm back

Publicerad 2011-07-08 18:11:24 i Allmänt,

heeeej sverige, heeej kära läsare! det har varit tre jäkligt underbara veckor i malta nu. jag vill dit nu igen, på direkten. regnar nu och vi hade inte en enda droppe regn i malta! har fått många nya vänner som jag hoppas få träffa igen. vi har helt enkelt bara haft det så sjukt nice! massa sol, bad, nya vänner,  shopping, galna stunder. har varit ett helt nytt, stort och galet äventyr! ett minne för livet.

har satt ihop ett bildspel. men här är bara bilder på människor jag/vi träffa, nästan alla är ifrån vår grupp! ska visa bilder på hotellet och sånt senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela