maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fixar för fullt

Publicerad 2011-07-31 17:18:31 i Allmänt,

nu håller jag på att göra mig i ordning. gör annars alltid det i sista minuten vilket jag inte vill idag. i lurarna spelas justin bieber om och om igen ♥. ska ut och äta idag med de höörs gänget som åkte till malta och även två från stockholm som är på besök i våran lilla håla. blir mysigt! och imorgon kommer Ida från motala till mig, även en kompis jag träffade i malta. ska bli så roligt. jag längtar! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-04 13:48:18

uppdatera mer snyggve =)

Postat av: syster

Publicerad 2011-08-05 11:25:40

madde, du får skriva mer ju ;)

Postat av: <3<3

Publicerad 2011-08-05 14:16:41

we miss you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela