maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bra dag!

Publicerad 2011-07-10 15:29:31 i Allmänt,

har sovit hos olivia tills idag, första gången igår som jag träffade henne sen mina tre veckor i malta. vi var i kstad men där hände inte så mycket så vi stack hem till henne. snart kommer oscar hit, vi får se vad vi hittar på :) ska bli roligt iallafall!

nej nu får jag ta och hitta på något, fixa mig kanske! man har blivit så himla rastlös nu när man kommit till lilla höör igen.



Kommentarer

Postat av: Jossääh

Publicerad 2011-07-10 22:51:50

SÅ SNYGG PINGLA!! jag saknar dig med Maddääh, hur har du haft det? När kom ni hem? Jag har följt ert väder i mobilen och det har ju inte varit nådigt någonstans, bruna jäklar!!!! :D kärlek <3

Postat av: syster

Publicerad 2011-07-10 23:45:11

fyfan vad jag saknar malta alltså! helt jävla sjukt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela