maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

when I grow up..

Publicerad 2011-01-06 19:24:12 i USA 2010/2011,

så kommer jag att bo här! new york, staden som aldrig sover. här är verkligen folk uppe hela natten och bilar som kör runt all night long. det är extra mysigt inne i centrum med alla höghus, all belysning,alla cafeér och allt folk. här är ganska kallt, men ingen snö vilket är bra. vi har varit i central park, i empire state building och i times square. här är så mysigt! jag hade tänkt bjuda på några bilder, alla kanske inte är så jättebra men jag hinner inte fixa dem just nu.

imorgon åker vi hem, ser fram emot att komma hem faktiskt. men något som hade varit perfekt var om vi kom hem på lördag (som vi kommer att göra), och så har vi en veckas lov kvar efter det. men jaja, nu ska vi sticka ut. vi hörs senare! :)




Kommentarer

Postat av: nori

Publicerad 2011-01-08 20:10:37

haha gud vad häftigt detdär med tredje bilden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela