maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

what happened in the usa

Publicerad 2011-01-30 22:05:27 i USA 2010/2011,

bläddare runt bland mina mappar och hamnade slutligen på usa mappen, då kom jag på att jag har helt glömt bort att skriva om vad som hände och vad vi gjorde osv.. så jag kör första kapitlet nu, alltså påvägen dit! jag berättar inte med alla detaljer. skulle bli en hel bibel!

vi åkte från köpenhamn till paris, men i paris missa vi vårt flyg så vi fick övernatta på något hotell. mysigt som tur var, och massor med mat. man äter ju annars jättedåligt på flyg och sånt,  så vi var ju riktigt hungriga! dagen efter stack vi till flygplatsen igen och kom iväg i något flyg, efter måånga timmars väntan. vi hade inte vårt bagage så vi hade inte duschat eller ens borstat tänderna, haha. just då mådde man så jäkla dåligt och var lite sur, men nu skrattar man bara åt det :)

efter att ha åkt från paris till detroit, detorit till fort lauderdale och sedan taxi därifrån till miami så var vi äntligen framme. hade fortfarande inget bagage, men vi hade fått ett litet set med tandborste, tandkräm och sånt från dem på flygplatsen haha, så vi kunde fräscha upp oss lite. 

to be continued..

hotellet i paris


flygplatsen i frankrike




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-31 09:34:38

jag saknar deeeeeeet! :*

Postat av: mammi

Publicerad 2011-02-01 20:03:30

naw vad jag saknar USA

Postat av: mammi

Publicerad 2011-02-01 20:03:52

naw vad jag saknar USA

Postat av: tilde

Publicerad 2011-12-04 19:39:54

Åhh, jag vill också åka dit :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela