maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vad jag köpte i usa - del 4

Publicerad 2011-01-21 15:37:05 i USA 2010/2011,

älskar verkligen fredagar, mer än lördagar. eftersom att lördagar är dagen innan söndag som är dagen innan måndag. haha ja jag är en sån person som tänker så. på fredagar har man ju också hela helgen framför sig, så detta är den bästa dagen! ikväll blir det antagligen jägers, wohoo! nej nu ska jag kila, slänger in my last chapter av vad jag köpte i usa. ciao

TRESemme, de med pilar på är det som jag köpte

lite smycken

smink, deoderant och bh från victoria's secret. alltså bara bhn är därifrån

body lotion & body spray från victoria's secret

green apple eller vad den heter, och paris hilton

HANS bok,hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela