maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vad jag köpte i usa - del 3

Publicerad 2011-01-16 22:13:05 i Allmänt,

jag måste ju se till att avluta vad jag har påbörjat, jag slänger upp mina näst sista bilder av vad jag köpte i usa. och jag lovar att berätta om resan så fort jag har tid för det! blir ju en del läxor och sånt som drar igång nu, och snart börjar våra NP, jag orkar inte..

idag har vi i familjen kört en omgång kinect. det har faktiskt inte hänt så mycket mer idag. lästa igenom lite läxor innan och kolla tv ett tag också. dagen har gått snabbt för mig iallafall.

mysigaste mysdressen

vitt linne, med detta fina märket. & det är ett väldigt bra linne, har annars inga bra linnen att ha till jeans men detta är perfekt!

ett sött linne som redan har en bh i sig.

snygga brillor. tog bara en bild på detaljerna för det är endå bara vanliga svarta brillor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela