maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vad jag köpte i usa - del 2

Publicerad 2011-01-13 22:35:35 i USA 2010/2011,

dagen har rusat iväg och nu är det äntligen kväll, vilket betyder att imorgon är det fredag. jag ska spendera min fredag med olivia,vi får se vad vi hittar på för något roligt! efter skolan idag så var det kinect som stod på schemat, det är så himla roligt. känner hur träningsverken börja komma nu i benen.

jag hade tänkt slänga upp lite fler bilder från vad jag köpte i usa. har klippt ihop några för att det inte ska bli allt för många bilder =)

rosa i love ny tshirt från new york såklart!

haha tog en sko av varje, två par converse och ett par gympaskor

försökte att ta alla på samma håll så det blev lika stora. men denna kan inte hjälpas för jag tog den i orlando. är iallafall en bild på min nya supersöta lila klänning :)

la ut denna för att visa min två jb tröjor. dock är dom för små,men jag ska ha de på väggen :)

två jeans

haha ser nu att bilderna blir bättre på dagen. den till vänster är tagen då, men den andra tog jag nyss. två hoodisar från ny.

ännu en sak från new york, dock en av de jag älskar mest. my new jacket! sry för att den ena bilden är lite suddig, märkte faktiskt inte det när jag tog den.  

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-01-13 23:51:02

jättesnygga kläder :)

Postat av: josse

Publicerad 2011-01-13 23:52:52

finfina kläder maddis :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela