maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

saknar det redan

Publicerad 2011-01-04 16:21:24 i USA 2010/2011,

känns konstigt att jag igår vakna på hotellet i orlando och idag sitter jag i new york. här är inte så mycket snö, men hyffsat kallt ändå. ska ta och handla en snygg mössa och se om jag kan hitta en jacka här.vi bor i en mysig lägenhet, visar bilder på det senare. vet inte riktigt vad som händer idag,ska kolla lite på det nu.

saknar orlando och det andra hotellet vi bodde på, saknar värmen där och att vi kunde gå och bada när vi ville. inte för att jag har något emot detta, men vad väljer man egentligen av värmen och kylan?.. precis :)

nej nu hinner jag inte skriva mer, ska fixa mig nu!
bjuder på några bilder jag tog på poolen och vår kära bil.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela