maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

new york next!

Publicerad 2011-01-03 03:32:32 i USA 2010/2011,

dagarna har rusat iväg och imorgon bär det av till New York. det kommer att bli en riktig upplevelse tror jag. idag har vi shoppat det sista som vi behöver och vill ha, här är ju riktigt billigt på walmart osv.. vädret har varit hyffsat bra, har märkt att solen inte tar så jättemycket här. jag har iallafall inte fått någon färg,hehe. men det är heller inte det vi åkte hit för, även om det hade varit ett plus i kanten. vi har besökt universal studios och island of adventure, vi har shoppat, vi har ätit, vi har badat och vi har spelat minigolf två gånger. tre ord, Jag är nöjd!

nu ska jag kolla vidare på desperate housewives, ett helt nytt avsnitt går på tvn här just nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela