maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

summer 2011

Publicerad 2011-01-23 12:46:56 i Allmänt,

gårdagen blev riktigt lyckad. jag bjöd hit bella, för jag kände mig så ensam och så är det lite läskigt att vara hemma själv på kvällarna tycker jag. så hon kom vid åtta, vi kolla mest på film och satt vid datorn. och tjocka oss med alla onyttigheter förstås!

sitter just nu och drömmer mig bort. om sommaren 2011. sena kvällar med kompisarna, åhus och framför allt malta, det kommer bli en helgrym sommar!


weheartit.com

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-01-23 18:56:48

åhh, längtar till malta! :D

Postat av: syyster

Publicerad 2011-01-24 12:02:38

jag längtar också till malta! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela