maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

branäs next

Publicerad 2011-01-12 19:29:20 i Allmänt,

jag har nyss varit usa, och snart blir det branäs. sen blir det stockholm med klassen och i sommar blir det malta med lovisa. gud vad kul detta året kommer att bli! men nu skulle jag egentligen bara prata om branäs, förra året var sjukt roligt. och i år är sista året vilket betyder att man verkligen måste se till och njuta, för det är verkligen jätteroligt!

satt och trixa igår och lyckades få in en video här, men funderade först på om jag verkligen skulle lägga upp den. det var inte alls planerat att jag skulle lägga upp den, det är därför som jag är extrem oseriös varje gång jag snackar. men nu ska jag sluta snacka innan jag ångrar mig. jag lägger upp fler bilder på vad jag köpte imorgon,från usa alltså. nu sticker jag och spelar kinect som nyss har anlänt till oss, det är såå roligt!

förlåt för min dåliga humor i videon haha :)
& för att jag har kameran på fel håll!

Kommentarer

Postat av: beeella

Publicerad 2011-01-12 20:11:08

guuuud vad jag saknar det! hahaha, sicken humor vi hade fast jag älskar detta videoklipp ändå :)<3

Postat av: golli_tjej_95

Publicerad 2011-01-12 21:58:09

hahah, där satt ni lyckligt ovetandes att jag och lovisa höll på att bli överkörda av en pistmaskin....

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-13 11:58:09

hahahaha :D

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-01-16 15:05:29

hahahahaha de var leeeeeskigt :´(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela