maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

u smile

Publicerad 2011-01-10 16:27:33 i Allmänt,

idag var första skoldagen för denna terminen. min dag invigdes med att vara hemma och ta det lugnt. eftersom vi har varit i usa så har vi vänt på dygnet lite,vilket gjorde att jag inte alls kunde somna inatt, eller jo.. men det var runt 3 som mina ögon slocknade. så jag var hemma idag och sov ut lite, men såhär kommer det självklart inte att fortsätta. imorgon blir det ju att dra till skolan!

angående usa, tänkte att jag berättar mer om vår resa i helgen, tror inte jag har så mycket tid för det nu mitt i veckan. så tar jag bit för bit genom vår resa, jag börja med när vi åkte dit och avslutar till slut med när vi åkte hem. om ni inte förstår, så don't worry. ni förstår sen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-11 08:00:57

visa gärna fler bilder, nyfiken :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela