maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vad jag köpte i usa - del 1

Publicerad 2011-01-10 20:41:21 i USA 2010/2011,

ny säsong av top model på tvn just nu. men jag tror att jag och josse snart sätter på en film, om vi hittar någon bra. jag hade tänkt slänga upp några bilder på vad jag köpte i usa, men bara några få. ni får säga till om jag ska visa mer eller om jag redan lägger upp för mycket bilder,haha.

är verkligen supernöjd med allt!

ett supersött linne

vit kofta med tryck på ryggen

tshirt från new york

grå kofta från märket miley cyrus, har även en i svart. detta är baksidan av den

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-01-10 21:06:44

visa aaaallt :D

Postat av: josse

Publicerad 2011-01-11 09:19:14

fint!, jaaa visa allt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela