maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

shopping

Publicerad 2011-01-19 19:08:09 i Allmänt,

dagarna rusar iväg. idag har vi i klassen varit på berga och kollat på två valfria program, blev barn och fritid och nv. helt okej, men allt som allt så har det varit roligt! sen runt två när vi kommit tillbaks till skolan så fick vi sluta. så har varit roligt idag, men dagen var endå rätt onödig.

igår var jag och mamma och shoppa, blev lite småfynd. speciellt mina älskade skor, som jag äääälskar. nu ska jag äta, min magen vrålar efter mat.

skopunkten - 399 :-

dinsko - 299:-

morgonskor - 99:-

söt topp från gina - 49 :-

också från gina - 49:-

från h&m - 75:-

bh 100:- , trosor för 30:-/stycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela